2010年12月16日星期四

【Eric授權轉載】未坐過咁差的飛機~

簡單來說就是DQ勇者團的Eric日前跟家人到了泰國一趟,因為對航空公司極度不滿所以跟我在MSN上吐,後來在我的推波助瀾(??!!)之下便整理了這篇出來…
 
原文在這裡,提醒大家全文是口語,看不明白的話可以問我=3=

另外內文的藍色字是本人的追加感言~

Oriental Thai Airlines…

以後都唔會貪平坐佢……

以下就係佢所犯下的七宗罪︰
  1. 改裝座位!全機係冇頭等商務位架~身為一架747客機,d位改裝到竟然全機經濟客位,真係不得不服

  2. D位超窄!唔好話我, 連我阿媽就咁坐都頂腳…我明顯地比較高大,全程頂得好辛苦囉……況且我咁肥,一開張檯直頭「LONG」住在肚腩上面,根本開唔到張檯!你改左d頭等同商務位做經濟位載多d人都算了,唔使連經濟位都要加多幾行黎再坐多d人呀?
    (Yukiru:我覺得我開了桌子之後大概會是直接釘死在位子上動彈不得=口=)

  3. 伙食極差!去的一程每人有兩個量產型有料的牛角包(其中一個是火腿),仲有一個兩蚊一個的布甸…orz…回程……well……叫做有晚飯食,係一個涷冰冰的日式便當囉~有6粒有芝麻的飯團仔同幾粒肉同dd菜咁囉…我好似冇見過佢有熱的食物咁喎…
    (Yukiru:惠康裡面間麵包鋪既有餡牛角包都仲好過你食嗰D…)

  4. 飲品……都唔知點講了,唔好話佢少野揀之類喇…我未見過飛機會慳到…冇罐裝汽水囉!!所有汽水都係用2litre裝……囧左
    (Yukiru:即是說汽水全是小杯小杯的對吧?)

  5. 用人地唔要既飛機黎飛…真係好環保……環保過龍呀?架747機, 好明顯以前係日本既航空公司架囉…d燈號表示好多都係日本黎囉,仲有,架機係飛香港曼谷,但佢組燈泡時鐘, 但係顯示住東京同香港的時間囉……少少都調整一下啦唔該……
    (Yukiru:(顯示狀態為直接囧掉))

  6. 我記憶中呢十幾廿年黎,我唔記得坐過飛機係冇戲睇架囉~ 唔好話播電影,就連任個一個播片、播天氣同航行資料的screen都冇……
    (Yukiru:其實我也有坐過一次飛機沒戲看,不過那次是坐港龍的中型機,但印象中是有航行資料之類的東西看的?說回來也已經是十年前的事呢…(思)

  7. 明明是來往香港的航班,唔知大家有冇見過係冇廣東話廣播架呢?間野真係慳皮得過份……
    (Yukiru:完全是神奇…)
真係未坐過咁差既飛機……以後都係唔可以貪平買平價機票……



Yukiru:其實我也不知道Oriental Thai Airlines是不是真的是廉價航空…(事實上我也是查wiki才知道這家航空公司(汗))不過感覺上我媽到北京的坐的航空也會比這個強得多orz

(追加:原來我媽那次坐的是Hong Kong Express Airways!)

沒有留言:

發佈留言